ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!!
 
 
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 22:14 ::  نويسنده : M.K

سلام بچه ها خیلی وقته ولتون کردم راستشو بگین چ غلطایی کردین؟؟؟!!!

از نظرات متعدی ک می دین خیلی خیلی سپاس گزارم!اصا انقد زیاده نمی دونم اول کدومو بخونم :فاکیده شدن!

ای تو اون روحت شادی دو هفته بغل دستت نشستم 1001فهش ب سه زبان روز دنیا یادم دادی:pedo

باشه سعی می کنم باتربیت شم! دوستان عزیز، خواهشا انقد بی بخار نباشین (ای بمیری النا(MyGL)ک واس هر پستت کم کم 100تا comment می گیری، اصا با اون وبت بلاگفا رو ب گه کشیدی!!!) هان داشتم می گفتم آره وق کردین ی نظری چیزی... بابا می لینکمتون نترسین

راستی ...بچه ها یکی از دوستام (البته دوست خیلی نزدیک نه)معتاد شده البته من خودم فقط دیدم سیگار می کشه ولی...دلم واسش خیلی می سوزه مامان باباشم ازهم طلاق گرفتن،الانم از مدرسه اخراج شده... توروخدا واسش دعا کنین مسی!

خبر زیاد دارم ولی وقت نیس!دفعه دیگه اومدم ی پست توپ می ذارم قول می دم...

ایندفعه نیام ببینم زحمت کشیدین یکی دوتا comment گذاشتین

خب دیگه خدافظ



نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت19:01---12 اسفند 1390
هه هه هه هه هه ههه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:خب الان من چی کارت کنم نمک؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوستان ب وب من خوش اومدین! من تو وبم درباره همه چی می نویسم. امیدوارم از پستام خوشتون بیاد! اگه برام نظر بذارین حتما ب وبتون سرمی زنم و اگه خواستین می لینکمتون البته ب شرطایی ک تو پست اولم گفتم!!!!! اگه از وبم خوشتون نیومد برای بهتر شدنش بهم کمک کنین.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!! و آدرس 4a-specialgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 48216
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

Shayne Ward - Stand By Me...