ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!!
 
 
سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : M.K

سلام دوستای عزیزم چ خبر؟

بچه ها راستی خیلی خودتونو درگیر نکنین! من و آجیم خیلی وقته آشتیدیم(گفته بودم ک) بعدم دیگه عادت کردیم ب این وضعیت اصا دعوا نکنیم اموراتمون نمی گذره!

ی خبر مزخرف! چن روز پیشا (بازم) معاون عزیز و گرامیمون تشریف نحسشونو آوردن تو کلاس ما  اونم با چ اخمی! ی متر آویزون دو کیلو تو قیافه...خلاصه عینهو ازرق شامیبعد فرمودن ک: بچه ها شما خجالت نمی کشین؟آخه من چقد بیام تو کلاس شما هی بهتون تذکر بدم؟(-خب نیا انگار زورش کردن!اااان

آخه بخدا خستم کردین...(حالا نه گذاش نه برداش) چرا ب اجزای صورتتون دست زدین؟!مگه شما نمی دونین تا سال چهارم حق ندارین ب ترکیب صورتتون دست بزنین......(بله...)

نه مثل اینک خانم م. می خوان ما تا چند سال دیگه مرد شیم! وااا؟خاک بسرم! مردم دیوانن!

...خب دیگه باید برم!خدافظ



نظرات شما عزیزان:

saghar
ساعت13:50---28 اسفند 1390
hahahahahaha!haghete bachejun felan inkara baraye u zude!felan dahanet bu shir mide

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوستان ب وب من خوش اومدین! من تو وبم درباره همه چی می نویسم. امیدوارم از پستام خوشتون بیاد! اگه برام نظر بذارین حتما ب وبتون سرمی زنم و اگه خواستین می لینکمتون البته ب شرطایی ک تو پست اولم گفتم!!!!! اگه از وبم خوشتون نیومد برای بهتر شدنش بهم کمک کنین.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!! و آدرس 4a-specialgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 48217
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

Shayne Ward - Stand By Me...