ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!!
 
 
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : M.K

سلام دوستای خوبم:))  چ خبراااا؟ خوش می گذره؟ خواستم واس 4شنبه سوری بیام نصیحتتون کنم نشد! رفتین خودتونو لت و پار کردین؟ دوست بدبختم ب حرف من گوش نداد سوسک شد!کپسول تو دستش ترکید الان باند پیچی و آتل و گاز و...خلاصه از زندگی سیر شد!!!

عیدتون پیشاپیش،پیش پیش،پس وپیش مبارک!

راستی دیروز اومدن خیلی یهویی شنبه تعطیللمون کردن.بله مدرسه ما کلا تو کار سورپیریز کردنه چی فک کردین؟ بعد کلی جو عذرخواهی و پشیمونی معلمارو گرفته بود!همه ازدم مشغول حلالیت طلبیدن بودن!اصا حال و هوای عجیبی داش دیروز....ازاول تا آخرش یاد خدافظی پارسال خودمو آجیم بودم  چقد خدافظی لحظه ی مزخرفیه وقتی آدم یادش میوفته ک بعد خدافظی شاید فردایی درکار نباشه ک بتونه بهم دیگه سلام کنه خیلی غم انگیزتر می شه....

اوا!!!چقد دپسرده شد!قرار بود هیچ وق اینطوری ننویسم (اونی ک دارم با چکش می زنمش دپسردگیه!!!) خلاصه می خواستم اینو بگم ک آخر سری موقع رفتن ناظممون جلومو گرفت و گف دختر گلم واقعا ببخشید ک انقد بت کار گفتم و هی تا می دیدمت ی پیغومی نامه ای چیزی می دادم ببری طبقه سوم چهارم..()                    

-نه خانوم خواهش می کنم!من کبوتر نامه بر بودم امسال!در خدمتتون هستم!(فقط اگه زحمتتون نمی شه واس سال 91-92 حقوق مارو یکم زیاد کنین والا 50 تومنم اضافه کنین کلی مارو شرمنده ی خودتون کردین....دیگه با این مخارج بالا....خ.دتون می دونین ک!!!)

دم درم از آقای امیری(فسقلی!!) (بابای مدرسه) خدافظی کردم بنده خدا مث همیشه تو چرت بود نفمید چی گفتم فقط ی لبخند زد بعد ب خوابش ادامه داد!!!

اینم روز آخر سال 90 مدرسه ی آریان (I love U PMC!) 

خب امیدوارم همتون سال خیلی خوبی رو شروع کنین (خدافظ تا سال بعد)



نظرات شما عزیزان:

ارش
ساعت2:33---8 فروردين 1391
merci az inke sar zadi behem. mano banameدلنوشته های تنهایی منlink kon

ارش
ساعت22:10---5 فروردين 1391
زمان هايي در زندگي وجود دارد

که آدم

فقط دوست دارد

بداند . . .

چرا ؟

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم.arashsantouri.loxblog.com


vaa
ساعت18:49---26 اسفند 1390
دانلود کتاب الکترونیکی جدید ebook sky (به صورت جاوا) فقط و فقط در سایت
www.ebooksky.rzb.ir


mehrnaz
ساعت18:49---26 اسفند 1390
$$$$$____________$$$#$#$#$#____________######_

_$$$$$$$________$$$$$$$$########________#######_

__$$$$$$$_____$$$$$$$$$__#########_____#######__

__$$$$$$$____$$$$$$$$______########____#######__

__$$$$$$$__$$$$$$$$$________#########__#######__

____$$$$$_$$$$$$______(¨ `v´¨ )____######_#####____

_____$$$$$$$$__________`-.¸.-`________########___- __

______$$$$$$$$$$$$$__________#############______

____$$$$$$$$$$$$$$$$$______#################____

____$$$$$$$$$$$$___$$$____###___############____

___$$$$$$$$$$$$$__$$$$$__#####__#############___

___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#####################___

____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__###################____

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____#################_____

________$$$$$$$$$$____________##########________

______$$$$$$$$$$$$$__________#############______

____$$$$$$$$$$$$$$$$$______################





شادباشی.......................



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوستان ب وب من خوش اومدین! من تو وبم درباره همه چی می نویسم. امیدوارم از پستام خوشتون بیاد! اگه برام نظر بذارین حتما ب وبتون سرمی زنم و اگه خواستین می لینکمتون البته ب شرطایی ک تو پست اولم گفتم!!!!! اگه از وبم خوشتون نیومد برای بهتر شدنش بهم کمک کنین.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود افراد 16_ اکیدا ممنوع!!!!! و آدرس 4a-specialgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 48215
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1

Shayne Ward - Stand By Me...